Enligt statistiken har vi haft ca 2 soltimmar under november.... Passade på att "damma av" kameran och gav mig ut i dimman för att illustrera detta fenomen, ett fenomen som kallas november! För att vara ärlig så hade vi faktiskt lite sol igår. Då fick jag i ärlighetens namn några "solbilder" men dem är ni trötta på vid detta laget :-)) Välkommen in i dimman :-))
Horsens Denemarken
-
Onderweg naar ons vakantieadres waren we op zoek naar een trol in Horsens,
een stad in Midden-Jutland.
Op locatie aangekomen bleek die weg te zijn. Het w...
3 timmar sedan
















































