No spring without a photo trip to my favourite anemone place. Here comes a few shots from this years "expedition" :)......Hope you enjoy !
Ringslang - Natrix helvetica.....
-
Het is veel te warm om wat dan ook maar te doen dus in dit blog maar een
5-tal foto's.
Ik was in april met een fotomaatje op weg om te gaan fotografer...
55 minuter sedan




