I skuggan av ljuset...
-
Stilla i den svalkande skuggan, halvt dold medan kvällsljuset faller över
skogsbrynet. Först såg jag stenarna, ormbunkarna och de varma fläckarna av
sol...
De blouse aan de waslijn
-
Ik had mijn wekker op half zeven gezet. Wat was het nog lekker buiten.
Gisteravond, na het condoleren, was de linnen blouse van mijn zoon
kleddernat gewo...
Czerwiec. W oczekiwaniu na dalie.
-
Jedna dalia w moim ogrodzie ma dwa pąki. Pewnie niedługo rozkwitnie.
Nie mogę się doczekać. Ale kwitną róże i wiele innych kwiatów, którymi się
mogę...
Värsta UFC- fighten !
-
Under dessa tider är ju knölsvanar - åtminstone hanen - rejält aggressiva.
Även människor trakasseras som vi läst om. Så här ett rejält råkurr under...
3 weeks holiday in Germany 1 ...
-
It was birding, architecture and remembering ...
We bezochten o.a. de fabriek waar het Meissen porselein wordt vervaardigd.
Uiteraard weer veel foto's g...
Roodborst / Erithacus rubecula
-
Deze roodborstjes tijdens een vakantie kunnen fotograferen.
We maken altijd een opstelling en zetten voer neer, deze serie foto's heb
ik de maand april ku...
Macrofotografie
-
De groene vleesvlieg close in beeld gebracht.
Van sommigen even een uitsnede gemaakt.
Dan zat er nog een klein spinnetje in de kamer,
in een glaasje na...
¿Qué es ser «creyente»?
-
Castro-Urdiales.
En el asiento de enfrente en el autobús que me llevaba a Castro-Urdiales
viajaban dos chicas jóvenes en entretenida conversación.
Por...
Weer eens vogels
-
Het is wel heel lang stil geweest op dit blog.
Maar nu toch een bericht. Hierboven de fraaie setting van een fotohut
in Harmelen. Aangeprezen als ijsvog...
Bos- en tuinvogels
-
In mijn vorige blog heb ik een aantal bosvogels laten zien, vandaag een
vervolg daarop met een aantal soorten die ik in hetzelfde gebiedje aan de
rand va...
Plasdras
-
Tureluur
In deel I was er alleen aandacht voor de Watersnip en de Kleine Plevier. In
dit deel komt
de rest aan bod. Tijdens de dag veranderde de weerso...
June
-
Juni måned er snart på hell.Vær er sol og regn som før
Usedvanlig godt år for Linerlen.Den er overalt.Hopper og danser lett på vei
Den lille skjær...
Mein Norden - Boltenhagen, eine neue Liebe
-
.
Ja, es hat unbedingt etwas von Karibik, dieser erste Blick von der
Seebrücke in Boltenhagen auf die Ost. Nie hätten wir erwartet, dass es sooo
schön...
COLORES NATURALES DE BÉJAR.
-
Aciano. Azulejo, con escarabajo de seis puntos.
Dedalera. Digitalis Purpurea.
Rosas.
" Es una locura odiar a todas las rosas por que una te pinchó "
...
(On)verwachte lentebeelden
-
Als het lente wordt hoop je natuurlijk op beelden van nieuw leven.
Dat lukt het ene jaar beter dan het andere.
De beelden in dit blog zijn de meest rec...
Resurrection!
-
Well my birding has been very patchy of late, in fact it's been non
existent to be honest, but I'm working on getting myself out of the hole I
find mysel...
-
'N blog waar ik woest op was dat 2 kerels met 'n telescoop het weiland in
lopen om vogels te tellen in het hoge gras dan kan je ze zo wie zo de
kleine j...
Nog een rondje polder....
-
Nog maar een keer een rondje polder. Daar is altijd wel wat te zien.
Verder eigenlijk niet veel tekst alleen wat leuke plaatjes van de vogels
aldaar.
...
Badderende Neushoorn
-
Deze keer weer een aantal foto's die ik onlangs heb gemaakt in Safaripark
Beekse Bergen.
Want tijdens de warme dagen van dit voorjaar, was het prima vert...
Even iets moois nr. 623 - de jonkies
-
De meeste vogels hebben nu jongen en daarvan is het grootste deel inmiddels
uitgevlogen. Het leek me een uitdaging om eens te kijken of ik die jonkies
voor...
2026 -voorjaar - varia
-
In mei natuurlijk de spectaculaire waarneming van die Grijze wouw. Maar ik
heb nog meer rondgefietst en gewandeld in de regio en het is altijd weer
geni...
Maand mei 2026 Een bijzondere maand
-
De maand mei is er een om te onthouden. Ik heb zoveel mooie soorten
gezien. De Banken werden rijk bedeeld en in de direkte omgeving was veel te
zien. O...
-
Hello dear friends and fellow blogger This is an update to let you know
that the surgery went well, and I am feeling relieved and thankful that it
is all...
rondje westland
-
Heerlijk om zo door de polder te rijden
De brug over het oranjekanaal bij hoek van holland
hier een doorkijkje vanaf die zelfde brug
en dit is de andere ka...
En dag på stranda
-
Det var rimelig kaldt på morgenen med 16 blå. Likevel ønsket jeg meg en tur
ut til ei langgrunn strand der isflak og is hadde boltret seg i lange
tider. ...
Getting Old
-
. I reached the ripe old age of 88 a few days ago and learned the how
difficult life becomes. I have forgotten just how difficult operating the
computer is...
Sunday Morning Reflections
-
Yesterday, I wrote a long, angry blog post about all the craziness,
firings of longterm employees, with no consideration, no analyses of what
they did o...
Arao común (Uria aalge)
-
Como todos los inviernos la bahía de Castro Urdiales se anima con la
presencia del *Arao común (Uria aalge)*, un placer ver como se sumerge y
"vuela" bajo...
Syksy - Autumn
-
Olin eilen aamulla Lapakiston luonnonsuojelualueella. Sää oli melkein koko
ajan pilvinen.
*Yesterday morning I was in the Lapakisto nature reserve a...
Januari vogels
-
Een overzicht van vogels die ik in Januari nog heb kunnen vastleggen. Werk
en slecht weer liggen steeds vaker dwars.
Wel naar de Brouwersdam geweest om kus...
En glad hobbyfotograf vars fotointresse vaknat igen och tagit ny fart. Mycket tack vare sonen Fredriks intresse. Den som tjatade mest om att jag skulle köpa digitalkamera var dock redaktör Andreas på MFT så han är också delaktig i mitt nyvaknade intresse. Resorna till Ole M i Flatanger i Norge och örnfotograferingen där har också gjort att intresset ökat ytterligare. Natur, målning, träning o sport är andra intressen. Liksom att läsa en god bok.
To get in contact: lars-eric.sellberg@telia.com