Bilden på den lilla sparvugglan har valts ut till "Galleri FS" på Fotosidan . Den är tagen djupt inne i urskogen i Finland, strax utanför Uleåborg sommaren 2014. Med detta inlägg, som troligen blir det sista detta år, önskar jag alla bloggvänner en riktigt God Jul !
Horsens Denemarken
-
Onderweg naar ons vakantieadres waren we op zoek naar een trol in Horsens,
een stad in Midden-Jutland.
Op locatie aangekomen bleek die weg te zijn. Het w...
4 timmar sedan

